Looking for a run this weekend in Tucson, Chiva Falls maybe? (1 Viewer)

Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
Hey Tucson peeps and anyone else in AZ who wants to go to Tucson, I'm going to be down for the weekend and will have my cruiser and I haven't taken it off roading in a while. So does anyone want to do a little day trip, like saturday or sunday to Chiva Falls? Or anywhere else in the area? Plus I'd like to meet some of you Tucson people!
 
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
Sunday works. Lets plan on it!
 
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
I haven't doen it yet, how long does it take usually? The Guide book says 4-5 hours, wanna meet like at 9am at the Circle K on Tanque Verde?
 
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
BTW, if you have a CB, tune it to channel 4, I'll have mine on. See ya Sunday!
 

splitshot

Head cook, Bottle washer, and Peace keeper.
SILVER Star
Joined
Nov 17, 2006
Messages
7,751
Location
Rodent Central, Az
I expect some pics from this trip..
 

splitshot

Head cook, Bottle washer, and Peace keeper.
SILVER Star
Joined
Nov 17, 2006
Messages
7,751
Location
Rodent Central, Az
bring your camera, then. :D

What am I the official southern chapter photographer? (I think we need to hire Yogy:D).

Cheep bastid.:flipoff2: I've been haulin' wood all weekend, get yourself one of those Kodak easy ones like I did..:lol:

Sorry I couldn't make it.:cheers:
 
Last edited:
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
Was a good run this morning! Thanks Case for making it out there and showing me 3 Feathers. I'm posting the pics now!
DSCN3059.jpg
DSCN3060.jpg
DSCN3061.jpg
 
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
Showing a little flex
DSCN3067.jpg
DSCN3069.jpg
 
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
Say HI Kali!
DSCN3071.jpg
 

splitshot

Head cook, Bottle washer, and Peace keeper.
SILVER Star
Joined
Nov 17, 2006
Messages
7,751
Location
Rodent Central, Az
Any water out there?




It was toasty today, IMO..
 
Joined
Mar 10, 2008
Messages
412
Location
Chandler
Yea was still a bit too hot but was still a good day! Thanks for the run Case! I'll get the video posted on Youtube soon. We should do it again or something else and get a bigger group and when the weather cools down. :steer:
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom