in france

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

Threads
15
Website
www.sixtoys-series.com
;)hello , sorry for my english . i in france , i drive hj 60 , with bf goodrich 33/12,5/15 , big exauss , green filter .......
titotoy60.skyrock.com :p:clap:

hello and thank you . i do not know if you can see my blog , since your country ? please , tell my . sorry for my english . bye

;)thank you for your reception , to say to me can you if you have acces has my blog ? :hhmm:
thank you :)

Yes, we have access to your blog but it is in French :D. What do you plan on doing with your rig, what upgrades?

It's okay if it is in French, no big deal. What do you use your truck for and what upgrades are you going to do?

I love the photo of the three cruisers and the 40 climbing on to the other rigs.... SWEEEEEET! shot!

Bienvenido!!!= Welcome!!!:D:cheers:

bonjour Titotoy. Bienvenue a IH8Mud. J'aime bien les Francais, et j'aime bien la France, aussi. J'ai habite a Paris 2 ans, il ya a longtemp. J'etais a Marseille, Saint Jean du Luz, et Paris l'annee derniere. Je n'ai pas vu beaucoup de Land Cruiser, la bas. Peut etre parce que l'essence est si cher, n'est-ce pas? Ou habitez-vous? Est-ce qu'il y a des Toyota vendeurs (dealerships) en France?

Bonsoir et bienvenue à ih8mud. Votre anglais peut être traduit assez bien pour que nous comprennent. Nous voudrions voir plus d'images de votre camion si vous pouvez les signaler sur le forum.
Mon épouse est française et nous visitons la France souvent. Peut-être je peux vous rencontrer une certaine heure lors de notre visite.
Bienvenue !

bienvenu Eh IH8mud !!!

quelle partie de la France sont de?

Vous Toyota est un turbo diesel?

Je connais un peu le français et l'italien et de parler espagnol

Parlez-vous espagnol?

Manu !!

Users who are viewing this thread

Back
Top Bottom