Привіт, друзі, я зіткнувся з дивною електричною проблемою з моїм Land Cruiser 100 2001 року випуску, і мені справді потрібна допомога, щоб її розібратися.
Почалося з того, що спрацював центральний замок — коли я вимикав габаритні вогні, двері замикалися самі. Дивно, але я дозволив йому ковзати, оскільки мені потрібна була машина щодня.
Тепер стало гірше:
Після паркування автомобіля, повністю вимкненого та заблокованого, і залишивши його під дощем на кілька годин, протитуманні фари випадково ввімкнулися.
Коли я відімкнув машину і (не торкаючись замка запалювання) перевів перемикач протитуманних фар у положення «ввімк.», **протитуманні фари вимкнулися — але потім гудок почав вибухати без зупинки.
Єдиним рішенням на даний момент було відключити батарею.
Наступного ранку — батарея знову включена, і все працює нормально, наче нічого не сталося.
Це траплялося вже двічі.
Оновлення – Протитуманні фари спрацьовують, коли габаритне світло ВИМКНЕНО, а звуковий сигнал включається після блокування
Швидке оновлення після деякого сьогоднішнього тестування:
Я трохи покатався і перевірив усі звичайні місця, куди може потрапити вода — все висохло, ніде немає ознак вологи.
Але я знайшов щось несподіване.
Коли я вимикаю габаритні вогні, вмикаються протитуманні фари — навіть якщо індикатор протитуманних фар не горить на приладовій панелі.
Якщо потім я вручну вмикаю та вимикаю протитуманні фари, а потім обережно тримаю кільце протитуманних фар, вимикаючи габаритні вогні — протитуманки залишаються ВИМКНЕНИМИ, і все здається нормальним.
АЛЕ — як тільки я замикаю машину, приблизно через 3 секунди, починає постійно гудіти клаксон.
Зараз це можна відтворити на 100%.
Отже, здається, що:
• Вимкнення габаритних вогнів викликає тумани (але не через логіку приладової панелі),
• Щось у цьому стані також спричиняє божевільний сигнал клаксона, коли автомобіль замкнено.
Будь-які ідеї, який компонент може бути тут коротким/перехресним? Ви все ще підозрюєте комбінований перемикач чи, можливо, проблему із заземленням у проводці стрижня…
Будь-яка ідея, що може бути причиною цього?
Я чув припущення, починаючи від перемикача покажчиків повороту (комбінованого перемикача) до правого бічного реле/коробки запобіжників, можливо, потрапляє волога всередину.
Хотілося б почути, чи було у когось щось подібне — я чухаю голову тут.
Почалося з того, що спрацював центральний замок — коли я вимикав габаритні вогні, двері замикалися самі. Дивно, але я дозволив йому ковзати, оскільки мені потрібна була машина щодня.
Тепер стало гірше:
Після паркування автомобіля, повністю вимкненого та заблокованого, і залишивши його під дощем на кілька годин, протитуманні фари випадково ввімкнулися.
Коли я відімкнув машину і (не торкаючись замка запалювання) перевів перемикач протитуманних фар у положення «ввімк.», **протитуманні фари вимкнулися — але потім гудок почав вибухати без зупинки.
Єдиним рішенням на даний момент було відключити батарею.
Наступного ранку — батарея знову включена, і все працює нормально, наче нічого не сталося.
Це траплялося вже двічі.
Оновлення – Протитуманні фари спрацьовують, коли габаритне світло ВИМКНЕНО, а звуковий сигнал включається після блокування
Швидке оновлення після деякого сьогоднішнього тестування:
Я трохи покатався і перевірив усі звичайні місця, куди може потрапити вода — все висохло, ніде немає ознак вологи.
Але я знайшов щось несподіване.
Коли я вимикаю габаритні вогні, вмикаються протитуманні фари — навіть якщо індикатор протитуманних фар не горить на приладовій панелі.
Якщо потім я вручну вмикаю та вимикаю протитуманні фари, а потім обережно тримаю кільце протитуманних фар, вимикаючи габаритні вогні — протитуманки залишаються ВИМКНЕНИМИ, і все здається нормальним.
АЛЕ — як тільки я замикаю машину, приблизно через 3 секунди, починає постійно гудіти клаксон.
Зараз це можна відтворити на 100%.
Отже, здається, що:
• Вимкнення габаритних вогнів викликає тумани (але не через логіку приладової панелі),
• Щось у цьому стані також спричиняє божевільний сигнал клаксона, коли автомобіль замкнено.
Будь-які ідеї, який компонент може бути тут коротким/перехресним? Ви все ще підозрюєте комбінований перемикач чи, можливо, проблему із заземленням у проводці стрижня…
Будь-яка ідея, що може бути причиною цього?
Я чув припущення, починаючи від перемикача покажчиків повороту (комбінованого перемикача) до правого бічного реле/коробки запобіжників, можливо, потрапляє волога всередину.
Хотілося б почути, чи було у когось щось подібне — я чухаю голову тут.