New Thread

KOWBOY

President
 
Joined
Mar 21, 2005
Messages
5,749
Location
Diggin' mud
MOST EXCELLENT!! Thank you sir for posting 'em up. :beer:

And thanks for a personal tour from the Kruse's (includin' pics) ...

DSCN1153.JPG


DSCN1158.JPG



Which was sweet till I got to this here ledge. Front-end crawled up with ease but couldn't quite get the fat-ass rear end up. Had white smoke from the four tires and black smoke outta the pipe tho. :cool:

DSCN1164.JPG


Right up till she broke. :meh:

Front driveshaft pulled apart and then bitch-slapped the transmission pan causin 'er to lose some juice,

DSCN1168.JPG


Was home last week and had a new driveshaft and pan instakled and all is well. Even took 'er out into the local mountains for a lil' campin' and hikin' trip. :clap:

:flamingo:
 

G-Cat

SILVER Star
 
 
Joined
Jan 2, 2003
Messages
4,739
Location
Georgia
MOST EXCELLENT!! Thank you sir for posting 'em up. :beer:

And thanks for a personal tour from the Kruse's (includin' pics) ...

Which was sweet till I got to this here ledge. Front-end crawled up with ease but couldn't quite get the fat-ass rear end up. Had white smoke from the four tires and black smoke outta the pipe tho. :cool:

Right up till she broke. :meh:

Front driveshaft pulled apart and then bitch-slapped the transmission pan causin 'er to lose some juice,

Was home last week and had a new driveshaft and pan instakled and all is well. Even took 'er out into the local mountains for a lil' campin' and hikin' trip. :clap:

:flamingo:
Maybe this could kick off Chapter 12 in the Madman thread. :meh:
 

KOWBOY

President
 
Joined
Mar 21, 2005
Messages
5,749
Location
Diggin' mud
Didn't take none. :(

Next time your bored down at the station, do a google search on Curt Gowdy State Park instead of surfin' that gay porn. It's a beautiful place 'bout 30 minutes from the house. Very famous for its network of mountain bike trails and has some nice campin' spots to boot. I'll try to get some pics next time I'm home if the weather cooperates. Snown' again there now. :meh:

Here's a shot of the first ride on the new Salsa Mukluk fat tire bike this past winter.

2.jpg


4.jpg


I certain'ly miss my friends back in Texas but I'm very happy in Wyoming. :clap:

Maybe this could kick off Chapter 12 in the Madman thread. :meh:
Probly should have ... but didn't. :flipoff2:

:flamingo:
 

KOWBOY

President
 
Joined
Mar 21, 2005
Messages
5,749
Location
Diggin' mud
Hmm....well apparently i can't measure for a driveshaft worth a ****!

Hope the other stuff is still workin for ya!!
Really not sure what the hell happened Brother. Drove my junk down to Northern Colorado Driveline in Greeley, CO cuz they gotta great rep for dealin' with off-road rigs. Fella there crawled under the rig with a tape measure and when he come out he had the same dimensions you had. So basic'ly I ended up with a copy of the driveshaft as you had built. :meh:

All else is most excellent sir. :beer:

:flamingo:
 
Top Bottom