What is going on with Cruiser Corp?

Joined
Jul 25, 2021
Messages
11
Location
Auburn, AL
I have done several thousand dollars of business with CC the last few months. I placed an order on April 10th for swing out window latches that they had just advertised as new and available.

I received an order confirmation but as of 2 May.....no shipment.

I have called multiple times, left messages, emailed, tried the website contact link with absolutely no communication back.

Not sure if they read this forum or not, but if they do........I am about to stop payment on the order and place a fraud alert on them. Order # 256620

Are they now out of business????
 

EWheeler

4 Cruisers, No Garage !
GOLD Star
Joined
Apr 5, 2008
Messages
2,371
Location
Menifee, CA
I have done several thousand dollars of business with CC the last few months. I placed an order on April 10th for swing out window latches that they had just advertised as new and available.

I received an order confirmation but as of 2 May.....no shipment.

I have called multiple times, left messages, emailed, tried the website contact link with absolutely no communication back.

Not sure if they read this forum or not, but if they do........I am about to stop payment on the order and place a fraud alert on them. Order # 256620

Are they now out of business????
Sorry to hear about this. It seems like there are way too many negative feedback threads about CC and most of the issues appear to be rectifiable quickly with just some simple communication from them. I emailed them recently about some jump seat material, and they were responsive within a couple of days. Here is the contact I used:


Julissa Rubio <contact@cruisercorps.com>

Best of luck getting this sorted out.
 

Cruiser Corps

Toyota Land Cruiser Parts | Oklahoma City | USA
Joined
Mar 17, 2010
Messages
914
Location
Oklahoma City, OK
Website
www.cruisercorps.com
I have done several thousand dollars of business with CC the last few months. I placed an order on April 10th for swing out window latches that they had just advertised as new and available.

I received an order confirmation but as of 2 May.....no shipment.

I have called multiple times, left messages, emailed, tried the website contact link with absolutely no communication back.

Not sure if they read this forum or not, but if they do........I am about to stop payment on the order and place a fraud alert on them. Order # 256620

Are they now out of business????
We apologize about the mishap on your order. We did unfortunately have some issues with the count on the product. Due to a promo that was sent out on the latches we sold out of the entire inventory as well as a few from a miscount in inventory.

From what I can tell your order was recently cancelled ( most likely due to your frustration I would guess ) We do have plenty of stock on these currently and would be happy to send out your order for free if you still need them.

Please accept or sincere apologies. Things have been a mess with sales going nuts, Phones ringing off the hook and finding people to want to even work these days. We will get back on top of things but understand the frustration and how bad it looks in situations such as yours.

Mike
 
Joined
Oct 1, 2021
Messages
161
Location
Ventura
I have done several thousand dollars of business with CC the last few months. I placed an order on April 10th for swing out window latches that they had just advertised as new and available.

I received an order confirmation but as of 2 May.....no shipment.

I have called multiple times, left messages, emailed, tried the website contact link with absolutely no communication back.

Not sure if they read this forum or not, but if they do........I am about to stop payment on the order and place a fraud alert on them. Order # 256620

Are they now out of business????
Same experience, worst company I have ever dealt with and I am pretty patient. Had to involve my CC company as soon as the payment was reversed only then did they find time to dispute the credit card company. Never once did they attempt to resolve my issue. Don't know how they stay in business or continue to be on this forum. Never will I spend a penny with that place again. I only deal with Cruiser Outfitters and a few select used part places.
 
Joined
Jan 8, 2004
Messages
527
A little late to the game...but I figured I should post something.

I have zero affiliation with Cruiser Corps (other than being a customer), and I can't speak to what Cruiser Corps is doing these days, but I had several excellent transactions with Cruiser Corps pre-global shut down.

Based on the response given by them on May 9th (after the initial post on May2nd), it seems like they are making an effort to do what is right, and do right by the customer. Personally, I would give them the benefit of the doubt based on my past experiences with them. I should add that I am in Canada, so a long way away from Oklahoma, and international shipping can have it's own nightmares.

I can appreciate labor shortages and high demand being a massive problem right now - I am seeing this in all facets of life, not just Cruiser suppliers. Staffing is a nightmare everywhere these days.

My 2 American cents (we don't have pennies in the great white north any more)

Cheers
Adam
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
11
Location
Auburn, AL
Finally getting around to updating my post. CC did end up refunding my money but only after I stopped payment from my bank and initiated a fraud investigation. I received a call exactly the next day after I initiated the fraud alert with my bank notifying me that they were refunding my money. I was given an excuse that “ the guys” were busy and not answering like they should. ITV sucks that it took forever to get them to reply and the only time they replied was after payment was stopped. Hopefully they can right their ship in the future but I’m not sure ill deal with them again.
 
Joined
Nov 13, 2020
Messages
369
Location
Dallas Texas
I initially inquired about an interior from them, seats, carpets, headliner etc. maybe $2500 worth. Never returned my calls or emails. Ive since finished my interior on my own. January 2023 I sent them an email asking lead time for windshield, confirmed in stock and delivery 3-5 days from order. Paid and got confirmation. After 7 days no word so email arrived saying sorry we missed your message the window is damaged and you've been charged, have to order more don't know when they will arrive (my brain says you've just been held hostage). I would'nt say the worst service ever but seems to be a trend of piss poor behavior from some vendors. Until other options surface we just continue to enable this.

Edit: Day 8 got a response, no timeline for windshield arrival. Though we said you'd have your new one in 3-5 days for $600. Now have to wait 7-15 days to get my money back from them, and lost 2 weeks on scheduling on my end.
 
Last edited:
Joined
Oct 1, 2021
Messages
161
Location
Ventura
I initially inquired about an interior from them, seats, carpets, headliner etc. maybe $2500 worth. Never returned my calls or emails. Ive since finished my interior on my own. January 2023 I sent them an email asking lead time for windshield, confirmed in stock and delivery 3-5 days from order. Paid and got confirmation. After 7 days no word so email arrived saying sorry we missed your message the window is damaged and you've been charged, have to order more don't know when they will arrive (my brain says you've just been held hostage). I would'nt say the worst service ever but seems to be a trend of piss poor behavior from some vendors. Until other options surface we just continue to enable this.

Edit: Day 8 got a response, no timeline for windshield arrival. Though we said you'd have your new one in 3-5 days for $600. Now have to wait 7-15 days to get my money back from them, and lost 2 weeks on scheduling on my end.
Sounds about right for that place. Good luck your gonna need it.
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom