What did you clean up with your 80 this weekend. (1 Viewer)

leonard_nemoy

SILVER Star
Joined
Jan 19, 2005
Messages
2,199
Location
South west utah
If anyone enjoy's wheeling on public lands than they certainly have come across plenty of trash left by lazy A holes. I am sure plenty of Ih8mud members pick up other people's trash when they come across it. So I decided to start this thread where we can show off all the trash us responsible 80 owners pick up.

I think it would be cool to make this a sticky thread. Maybe this thread will encourage even more people to pick up trash from our beautiful public lands.

I came across a nice pile on my way home from camping today...

20210328_131412.jpg

20210328_122904.jpg


The best part is these idiots left 3 boxes with legible shipping labels attached. Instead of going in the dumpster this pile of trash is going to the BLM evidence locker lol.
 

Azca

If there is a harder way - I will find it...
Joined
Oct 25, 2007
Messages
1,405
Location
Surprise AZ.
Since you have the address, I would return it to it. Obviously they misplaced it and I am sure they would greatly appreciate that you found it for them and returned it, in the same condition they left it. Afterall, a virtuous person would certainly return anything they found that was not theirs if they could...

Several years ago I had a person who would allow their dogs to leave nice little doggie bombs in my front yard. No question who it was since my home office looked out over the front yard. So, I collected the fertilizer and promptly returned it for her. She was upset and I couldn't figure out why. Once returned, I never seemed to have a problem after that. :meh:
 

leonard_nemoy

SILVER Star
Joined
Jan 19, 2005
Messages
2,199
Location
South west utah
Since you have the address, I would return it to it. Obviously they misplaced it and I am sure they would greatly appreciate that you found it for them and returned it, in the same condition they left it. Afterall, a virtuous person would certainly return anything they found that was not theirs if they could...

Several years ago I had a person who would allow their dogs to leave nice little doggie bombs in my front yard. No question who it was since my home office looked out over the front yard. So, I collected the fertilizer and promptly returned it for her. She was upset and I couldn't figure out why. Once returned, I never seemed to have a problem after that. :meh:

Haha, I probably would have done this very thing a few years ago. I was still very tempted lol. But the older I get the less drama I want in my life. Knowing my luck I would be the one to end up with a criminal charge if I returned the "targets to the rightful owner".
 

enox

SILVER Star
Joined
Mar 12, 2018
Messages
753
Location
Los Angeles, CA
Several years ago I had a person who would allow their dogs to leave nice little doggie bombs in my front yard. No question who it was since my home office looked out over the front yard. So, I collected the fertilizer and promptly returned it for her. She was upset and I couldn't figure out why. Once returned, I never seemed to have a problem after that. :meh:

 
Joined
Feb 4, 2015
Messages
2,497
I was out wheeling with my 10 year old grand daughter this pass weekend. Ive found it's best to instill the love of the outdoors when kids are young. I told her that we leave the desert the same way we found it. The only acceptable item to leave behind you, are your tire tracks, and then you only leave those tracks on established trails.
 

SNLC

OCD
Supporting Vendor
Joined
Sep 9, 2004
Messages
7,522
Location
Boise - Idaho
I spent 6hrs waxing mine on Sunday only for a wind storm to blow in last night. The wind kicked up tons of dust and then rain came so it basically rained mud on my Cruiser! 🤬🙄😂

Cheers
 

leonard_nemoy

SILVER Star
Joined
Jan 19, 2005
Messages
2,199
Location
South west utah
I spent 6hrs waxing mine on Sunday only for a wind storm to blow in last night. The wind kicked up tons of dust and then rain came so it basically rained mud on my Cruiser! 🤬🙄😂

Cheers
Haha, It's what did you clean up with your cruiser this weekend. Not what did you clean on your cruiser this weekend lol.

A dusty truck is what you deserve for ignoring the desert :rofl:

I hope you can hear the sarcasm in my text.....
 

leonard_nemoy

SILVER Star
Joined
Jan 19, 2005
Messages
2,199
Location
South west utah
I was out wheeling with my 10 year old grand daughter this pass weekend. Ive found it's best to instill the love of the outdoors when kids are young. I told her that we leave the desert the same way we found it. The only acceptable item to leave behind you, are your tire tracks, and then you only leave those tracks on established trails.

Awesome man, if the young generations in this country don't learn a respect for our public lands and don't learn to enjoy them than we are going to lose our freedoms.

This also reminds me of something an old hippie from California told me when I was hiking off the trail one day. She said "Walk as if your kissing the earth with your feet". She was upset I was walking on the cryptobiotic soil.....

I won't say what I told her about driving on the earth.....
 

Heckraiser

SILVER Star
Joined
Aug 5, 2010
Messages
5,045
Location
Colorado
The best part is these idiots left 3 boxes with legible shipping labels attached. Instead of going in the dumpster this pile of trash is going to the BLM evidence locker lol.
This reminds me of my neighbor who saw someone in a work truck drive by and throw a bunch of trash out. There was a business name on the side of the truck so my neighbor looked up the business address, gathered up all the trash and drove over there, where the truck was parked outside and dumped all the trash right outside their door. Grumpy old men rule.
 

Azca

If there is a harder way - I will find it...
Joined
Oct 25, 2007
Messages
1,405
Location
Surprise AZ.
I also did that once where I saw someone throw a McDonalds drink out of a window at a stop light. Got out, retrieved it for them and returned it. You might say I got a funny look from the driver.

Bottom line, I don't get it. How damn hard is it to wait to get home, drop of the stuff at a gas station etc. Today's society has become so inconsiderate and only think of themselves.
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom